شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون باب الحوائج 
شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون باب الحوائج 

شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون باب الحوائج 

ملیحه یونس زاده گفت: بر همین اساس اجرای طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون قرار دارد و این طرح هر شنبه شب در بین اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.
شناسه خبر : 1002060 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۹

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به اجرای طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: در دومین رویداد ملی فهما، فعالیت های کتاب و کتابخوانی کانون ذیل رواق کتاب در حال اجرا است.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت بیان کرد: بر همین اساس اجرای طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون قرار دارد و این طرح هر شنبه شب در بین اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

 

 




وی بیان کرد: در طرح شنبه های کتاب، یک کتاب خوب و مفید توسط امام جماعت مسجد معرفی شده و بخشی از آن برای نمازگزاران خوانده می شود تا نمازگزاران نسبت به خوانش آن کتاب ترغیب شوند.
 

 





یونس زاده فعالیت های اجتماعی را یکی دیگر از برنامه های کانون برشمرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا، یکی از فعالیت های کانون تهیه و توزیع ماسک رایگان است که در قالب طرح ملی راهکار ۲ اجرا می شود.

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: به همین منظور روزانه با مشارکت بانوان مسجدی ماسک های قابل شستشو دوخته شده و سپس با کمک جوانان مسجدی در بین اهالی محله مسجد به ویژه خانواده های نیازمند محله توزیع می شود.

 




وی ابراز کرد: همچنین با کمک جوانان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج، مسجد و محله هفته ای یکبار ضدعفونی می شود.

 

 



یونس زاده اظهار کرد: این اقدامات در راستای حفظ سلامت اهالی محله مسجد انجام می شوند و امیدواریم هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا نابود شود.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز بچه های مسجدی کانون در طرح غربالگری با بهیاران خانه بهداشت همکاری کرده و به همین منظور افراد دارای بیماری زمینه ای را شناسایی می کنند و سپس راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به آنها آموزش می دهند.

پایان پیام/ 586